Momenteel zijn er geen meldingen.
Geen krant ontvangen
Onze bezorgorganisatie streeft ernaar uw krant (en eventuele bijlage) dagelijks vóór 7.00 uur te bezorgen (zaterdagen vóór 08.00 uur). Mocht u uw krant of de bijlage niet hebben ontvangen dan verzoeken wij u gebruik te maken van onderstaande klachtenformulier.
Uw klacht wordt direct doorgestuurd naar de bezorger en de depothouder. Wij onderzoeken voor u de oorzaak en geven extra aandacht aan de toekomstige levering van uw krant.
De krant wordt niet meer nabezorgd. U kunt uiteraard wel de digitale versie van de krant lezen.
Indien u nog geen toegang heeft tot de digitale versie van uw krant, dan stellen wij u eenmalig de digitale versie ter beschikking. U kunt deze versie dan lezen op uw PC, laptop of tablet (Android en iPad).
LET OP: Het wachtwoord dat u ontvangt na het versturen van onderstaand formulier is slechts 15 minuten geldig. Zorg dus dat u binnen 15 minuten inlogt, zodat u onbezorgd de krant kunt lezen.